Opptak fra foredrag: Hva er egentlig Kundalini-aktivering?
Med Pearl Lodur-Lionheart
Det finnes mange historier og myter om Kundalini – noen inspirerende, andre fryktbaserte. I dette foredraget inviterer Pearl til en trygg, varm og oppklarende samtale om hva Kundalini-aktivering egentlig er.
Kundalini er ikke noe fremmed. Den er din egen livskraft – en hellig energi som våkner når du er klar, og som stiger i kjærlighet, ikke frykt. Her deler Pearl fra et helt liv i kontakt med denne energien, og svarer ærlig og medfølende på spørsmål mange bærer: Er det farlig? Kan det gå galt? Hvordan vet jeg om jeg er klar?
Dette opptaket er for deg som søker dypere forståelse – enten du er ny i møte med Kundalini, eller du ønsker å roe og støtte en prosess du allerede står i.
Sett deg godt til rette. Lytt med hjertet. Og vit: Alt skjer i ditt tempo. Klikk på videoen nedenfor for å se opptaket. Du finner også en tilhørende artikkel i vårt bibliotek under Meditasjon & Oppvåkning _______________________________________________________________________________
Tusen takk for denne, Pearl! Har ingen som helst tvil eller uro rundt aktiveringen etter det du forklarer. Har hørt så mye forskjellig, og opplevd en litt kraftig igangsetting av kundalini for en del år siden. Jeg stoppet den sikkert selv den gangen pga frykt. Igjen, hjertelig takk!🥰